HTML

Gluténmentes, néha paleo ételek

Friss topikok

Címkék

Kinyomós /Lilló keksz

2014.08.06. 16:18 MJ Era

image_1407330815.jpg_2592x1936

Ezt a kekszet most készítettem először. 

 

Hozzávalók:

3 tojás sárgája

20 dkg rizsliszt

20 dkg burgonyakeményítő

1 dl olaj

1,5 dl tejszin

1-2 dl tejföl

15 dkg cukor

10 dkg dió vagy kókusz ( most kókusszal készült)

 

Elkészítés:

Összegyúrom az összes hozzávalót. Fél max 1 órára betettem a hűtőbe, hogy ne legyen lágy. Majd betöltöm a kekszkinyomóba. Szerintem kiszaggatni is lehet. Sütőpapirra teszem majd előmelegített (180 fok) sütőbe rakom. Hamar megsül. A felébe raktam kakaóport. Lehet dísziteni magukkal.

Olyan gyorsan fogy, hogy alig tudtam fényképezni...

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr476575293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása