HTML

Gluténmentes, néha paleo ételek

Friss topikok

Címkék

Mini Hot-Dog

2015.11.23. 10:12 MJ Era

Ez egy új kedvenc! Minibe és normál méretben is elkészítettem már. Amennyiben nem szereted a virslit, tehetsz bele bacont vagy sonkát és sajtot is, mindegyiket kipróbáltuk nagyon finom!

Hozzávalók:

- Bármilyen kedvenc virsli

- 25 dkg Shar kenyérliszt (ami van én B mixet használtam)

-1 csomag száraz élesztő

- 2 ek olaj

- 1 kk só

- 1 kk cukor

- 200 ml meleg víz

- 2 ek olaj

 -a nyújtáshoz rizsliszt

Összetevőket összekeverem a robotgép dagasztó részével, majd hagyom kicsit pihenni. Addig összevágom a virslit a kívánt méretre.

Nyújtódeszkát leszórom rizsliszttel. Jó vékonyra nyújtottam, mert szerettem volna, ha gyorsan megsül.

Téglalapokat formáztam ráraktam a virsliket majd ráhajtogattam a következő réteget és késsel levágtam a felesleget. Kicsit megtekergettem őket, majd lezártam a két végét így került a sütőipaporra. Próbálkoztam azzal, hogy belesütöm a mustárt is, de valahogy eltűnt belőle a mustár sütés közben :(

Sütő kb. 180 fok. Sütési idő 20-25 perc

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr908076042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása