HTML

Gluténmentes, néha paleo ételek

Friss topikok

Címkék

Churros - spanyol édesség

2016.01.22. 18:33 MJ Era

Nagyon szerettem volna valami gyors finomságot! Az eredeti recept az Apróséf.hu oldalról való, az viszont nem volt gluténmentes, Mondtam a gyerkőcnek hagyjunk a többieknek is azt válaszolta, biztos van még itthon alapanyag egy új adaghoz... :)

Hozzávalók:

A bevonathoz:

100 gr kristálycukor

1.5 tk örölt fahéj

 

A tésztához:

1,5 tk kristálycukor

fél tk  só

250 ml Víz

4 ek étolaj

120 g rizsliszt

 

Mártogatóshoz: (Én ezt nem készítettem el, mivel magában is jó volt és lekvárral is finom)

100 gr étcsokoládé 45-59 %

125 ml tejszín (30-32 %-os)

 

Elkészítés:

1. A bevonathoz szükséges anyagokat egy tányéron összekeverjük majd félre rakjuk.

2. Egy lábosban tegyük fel főzni: víz, só, cukor olaj keveréket. Ha felforrt lehúzzuk a tűzről és akkor adjuk hozzá a lisztet jól összekeverjük amíg összeáll egy labdává.

3. Egy nagy széles lábasban felmelegítjük a sütéshez az olajat. Habszákba töltjük (nekem ez nem volt, így nylon zacskóba töltöttem aminek kivágtam a csücskét), Amikor már elég meleg az olaj belevágok csíkokat. Aranybarnára sütöm. Majd papírra rakom utána pedig az előre elkészített bevonatba forgatom.

4. A mártogatós elkészítése: a csokit forrázzuk le tejszínnel és keverjük simára.

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr578302300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása