HTML

Rizslisztes-vizes piskóta

2014.08.05. 11:48 MJ Era

image_1407232075.jpg_1222x1630

Ez a recept egy nagy kedvenc, mert sokoldalúan felhadználható. Piskótát szerintem mindenki kedveli. Ezt szoktam haszmálni torta sütéshez is. Vagy meggyel, reszelt almával, kakaóporral a tésztában készítem. A képen cseresznyés változat látható.

 

Hozzávalók:

8 ek viz

8 ek rizsliszt

8 egész tojás

8 ek cukor

 

Elkészítés:

A tojás fehérjét a cukorral és a vízzel kemény habbá verem. Hozzáadom a tojás sárgáját és óvatosan átforgatom. Ezután a rizslisztet keverem bele. 30x36 cm tepsibe vagy tortaformába öntöm amit előtte kibéleltem vagy kikentem és rizsliszttel megintettem. Ilyenkor "dobálom" bele a gyümölcsöt. Előmelegített sütőbe teszem -180 fok légkeverés- ha betettem csökkentem a hőfokot. Amikor majdnem elkészült meg szoktam szórni összetört dióval, ha elkészült akkor pedig vaníliás cukorral (mindkettő elhagyható!).

 

Jó étvágyat! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr136447857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása