HTML

Rizslisztes nokedli

2014.06.27. 09:48 MJ Era

image_1403779076.jpg_2592x1936

Amikor elkezdtem gluténmentesen enni a legnehezebb számomra az volt, hogy lemondjak a nokedli, tészta, pizza hármasról. Sokfélét kipróbáltam. Pizzát már itt is megosztottam.  Rizstésztából szinte bármelyik jó, de meg kell nézni az összetevőket, mert érdekes dolgok is előfordulnak benne. Íme pedig a nokedli receptem. Egyszerű és gyors!

Ez a mennyiség 2 főnek elegendő:

15 dkg rizsliszt

1 tojás

2 ek olaj (én olívaolajat használtam, de szerintem kókuszzsírral is jò)

1 kk só

víz

 

Elkeszítés:

Összekeverem a hozzávalókat, először a víz nélkül. Majd lassan hozzákeverem a vizet úgy hogy ne legyen túl híg. Ha véletlenül mégis híg lesz akkor lehet még lisztet hozzáadni. Akkor jó, ha nem folyik le a kanálról. Egy lábasban vizet forralok. Rakok bele kevés sót ( kb 2 kk) és egy kevés olajat. Hagyományos nokedli szaggatóval a vízbe szaggatom. Rövid idő alatt kész! 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr296421429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása