HTML

Bolognai spagetti -ahogy én szeretem!

2014.06.13. 13:57 MJ Era

image_1402489883.jpg_1630x1222

Bolognai spagetti 

Hozzávalók:

50 dkg darálthús (én sertésből készítem, de bármilyen darálthús jó)

1 fej vöröshagyma 

kevés olaj

2 doboz natúr paradicsomszósz vagy paradicsomlé

Fűszerek: oregánó (ebből kell a legtöbb, majdnem egy csomag) kakukkfű, bazsalikom, majoranna, só, bors, 1 kocka cukor

1 csomag rízstészta

Kevés reszelt sajt. ( általában trappista sajtot használok, de a legjobb parmezán sajttal)

 

Elkészítés:

A hagymát összevágom (ahogy sikerül) és közepes lángon megdinsztelem kevés olajon, majd mehet rá a darált hús. Amikor már fehéredik a hús jöhet rá só és bors izlés szerint és az első kör oregánó . Mi viszonylag kevés sót használunk. Következő a paradicsomszósz és még oregánó. Majd a többi fűszer. Kb 1-1 kk mennyiségben Mindig hagyom összeforrni mielőtt belerakom a következő összetvevőt. Még egy adag oregánó után kerül bele a cukor, hogy ne égjen a gyomrunk tőle. Én csak ezután szoktam megkostólni!

A szósz főzése közben készítem el a rizstésztát. Az időpontja attól függ milyen tipusú tésztát sikerült vásárolnom. A lényeg, hogy kb egy időben készüljön el a szósszal.

Lehet tálalni! 

 

Jó étvágyat hozzá!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr976295748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása