HTML

Kezdetek

2014.06.09. 14:06 MJ Era

Picit írnék...

...többen javasolták írjam le a tapasztalataimat illetve recepteket amit kipróbálok. Szeretek kísérletezni a receptekkel. Kb 14 éves korom óta érdekel a sütés-főzés. Az alapokat édesanyámtól tanultam, a többit még most is tanulom tőle :) A gluténmentes ételek "mellett" nőttem fel családi érintettség miatt. Mégis sokáig nem foglalkoztatott ez a kérdés. 

Aztán jött az elhatározás "szeretnék lefogyni".

Ezt sok-sok olvasás követte. Rá kellett jönnöm, hogy a sokféle diéta közül egyik sem jó nekem. Főleg azért, mert elég válogatós vagyok. Amit szeretek: a húsokat, a tésztákat, házi kekeszeket, (sajnos) kevés zöldséget,  és viszonylag sok gyümölcsöt. Igy találtam rá a saját diétámra ami a gluténmentes ételek kombinálva a megengedő paleos ételekkel.

Kellemes olvasást és jó kísérletezést kivánok mindenkinek!

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-paleo.blog.hu/api/trackback/id/tr26289932
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása